Toalettpapper med hjärtan på.

En sak jag har noterat och funderat lite över är toalettpapper.
Det började med att vi någon gång köpte hem ett storpack med Serla toalettpapper när var och handlade på Ica Maxi. Det var för tillfället extrapris på just Serla vilket gjorde att vi köpte det. Annars åker det ner vad som liksom då var billigast i kundvagnen. När jag kom hem noterade jag att det var små söta hjärtan på pappret. Inte med färg utan typ som stansat. Jag tar för givet att typ alla fattar hur jag menar. (Är man nyfiken och inte förstår hur jag menar får man helt enkelt köpa ett paket Serla).
När jag sen några dagar senare var hemma hos en kompis noterade jag att även dom hade små hjärtan på toalettpappret. Aha, Serla tänkte jag. Inget konstigt med det, dom hade samma toapapper som vi och det är väl ingen big dela med det. Men bara någon dag därpå hittar jag samma papper på toaletten hemma hos min mamma. Då väcks en liten tanke.. Värst vad alla verkar ha Serla helt plötsligt. Sedan blev det som en grej jag tänkte på. (Jag tänker visserligen på en jävla massa, det skulle tillexempel vara sjukt jobbigt att höra mina tankar..).
Vad jag än råkade dyka in på för toalett för att tömma blåsan så hittade jag bara Serla toalettpapper. Små visa ark på rulle med hjärtan på. Har verkligen alla handlat på Ica Maxi samma vecka som oss? Jag har svårt att tro det. Alltså måste ju Serla vara ett himla bra toalettpapper. Eller? Blir vi lite sugna på at köpa toapapper som påminner oss om små pippande ekorrar i ett träd? (Alltså deras gamla tv-reklam sedan flera år tillbaka). Eller vad är det med just det toalettpappret?! En sak är i alla fall säker, dom lär ju inte gå i konkurs i alla fall.
Nu kanske det vore på sin plats att jag slängde iväg ett mail till dom och berättar om min upptäck, smörar lite och sedan ber om en årsförbrukning på skithuspapper?! Vem vet, det kanske funkar?

Nå, jag återkommer om hur vida det går för mig i taolettpappersdjungeln!

Kommentarer
Postat av: Ida

Yo!



Det var samma sak för mig! Jag köpte ett toalettpapper, men jag kan inte säga om det var Serla men det var när jag satt på toa som jag noterade hjärtanen. Jag tyckte om dem så mkt att jag fortsatte köpa dem. Just nu kör jag eldorados för jag är sjukt pank, men när de blir billiga igen blir det hjärtpappret. Hur mkt kostar de på Ica Maxi?

2008-10-12 @ 03:51:15
URL: http://rytmisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0